KONTAKT OSS

• Instagram - Grey Circle

Aleksander Tho

Osteopat D.O MNOF

Aleksander er utdannet osteopat ved høyskolen Kristiania i Oslo og er medlem i Norsk osteopat forbund. Dette er en fireårig offentlig godkjent utdannelse som består av en bachelorgrad, samt ett år videreutdanning. Utdannelsen baserer seg på medisinske fag som anatomi, fysiologi, nevrologi, biomkanikk og sykdomslære. Han har også studert idrettsvitenskap ved Universitetet i Agder. I tillegg til stor interesse i hvordan kroppen fungerer har Aleksander vært aktiv innenfor både fotball og håndball, han har også bakgrunn fra toppidrett på VGS.

Aleksander behandler smertetilstander i hele kroppen, både akutte og langvarige. Han har som mål at du som pasient skal få en forståelse for hvilke faktorer som bidrar til dine smerter og plager, hvilke tiltak som burde iverksettes og hvordan veien mot smertelette og bedret funksjon kan se ut.

Kontakt Aleksander på:

Telefon: 92137373

E-post: aleksander@b3klinikken.no

Jørgen Løwehr

Osteopat D.O MNOF

Jørgen er daglig leder og eier av B3 klinikken. Han er utdannet osteopat D.O MNOF ved høyskolen Kristiania i Oslo. Dette er en fireårig offentlig godkjent utdannelse som består av en bachelorgrad, samt ett år videreutdanning. Utdannelsen baserer seg på medisinske fag som anatomi, fysiologi, nevrologi, biomkanikk og sykdomslære.

Fra tidligere har han:

• Årsstudium Idrettsvitenskap

• Sertifisert personlig trener

Jørgen har vært svært aktiv og drevet med mye forskellig idrett, men håndball har tatt mesteparten av tiden. Har spilt for flere klubber i blant annet Horten, Holmestrand og Oslo. Ellers veldig opptatt av fysisk aktivitet, både for aktive idrettsutøver og eldre mosjonister.

Kontakt Jørgen på:

Telefon: 92137373